En från arkivet

Jag tänkte börja med att posta en bild från i somras som jag tycker väldigt mycket om. Motivet är en såndär uttorkad maskros och jag ville koncentrera mig på dess mittpunkt. Tycker själv det blev ganska läckert. Jag gillar också färgerna – den där bleka gröna i bakgrunden är riktigt härlig. Bilden är tagen i juli 2008.

Bilden bör klickas upp i full storlek!

imgp7544_800

4 Responses to En från arkivet

  1. Fredrik skriver:

    Skön bild! Gillar kontrasten mellan suddigt och skarpt i den.

  2. Steff skriver:

    Nämen va trevligt Kristofer…den här hänger vi med på!

    Jag länkar till dig o…

  3. naturligabilder skriver:

    Nej men vad sjutton jag har ju glömt att länka till dig Fredrik. 🙂

  4. Fredrik skriver:

    Ska ta tag i det där med länkandet också, tror jag bestämt.

Kommentera

