Fototävling med temat ”Fågel”

Johnny Buchwald har i vanlig ordning en bildtävling på sin blogg. Den här månaden är det tema ”Fågel”. Man kan skicka in bidrag t.om. imorgon. Missa inte detta! Det är en bok i potten också som man, förutom äran förstås, vinner om man kammar hem segern. Det är en bok av Gunnar Aus som handlar om hur man fotograferar fåglar. Om du inte själv fotograferar så kan du ju åtminstone gå in där och rösta. Jag har naturligtvis skickat in ett bidrag och det var svårt att välja vilket man skulle ta med. Jag kan inte föreställa mig hur svårt det ska vara för dem som fotar mycket fågel, som ju jag inte gör. Hur det än går i tävlingen så kommer jag efter avslutad tävling att posta min bild här och skriva några rader om den.

Klicka här för att läsa mer om tävlingen!

En kommentar till Fototävling med temat ”Fågel”

  1. Johnny Buchwald skriver:

    Tackar så mycket för uppmärksamheten!

Kommentera

