Andraplats i tematävlingen ”Fåglar”

Tematävlingen på Johnny Buchwalds blogg är nu avslutad. Vinnarbilden är riktigt fantastisk på de två lunnefåglarna. Jag är positivt överraskad att jag lyckades knipa andraplatsen i den hårda konkurrens som rådde. Men Anders Nygren vann en jordskredsseger med 33% av rösterna mot andraplatsens 13%. En riktigt värdig vinnare vars bidrag jag själv röstade på. Grattis Anders!

Jag publicerar min bild här senare idag och kommer också skriva lite kort om hur, när och var bilden togs.

2 Responses to Andraplats i tematävlingen ”Fåglar”

  1. Johnny Buchwald skriver:

    Ja, en andraplats i det startfältet ska man inte vara missnöjd med….så jag får säga grattis! Du lyckades ju också med bedriften att komma före Gunnar Aus i tävlingen!

  2. naturligabilder skriver:

    Johnny: Jo, jag läste det på din blogg sen. 🙂

Kommentera

