Gästbloggar hos Johnny Buchwald

Häromdagen fick jag en hedrande förfrågan. Det var Johnny Buchwald som frågade om jag var intresserad av att gästblogga på hans site. Min första fråga var då: ”Det låter roligt… ehh, hur gör man då?” och så fick han förklara vad det innebär. Så inom kort kommer mitt inlägg publiceras där. Jag kan säga att det handlar om (natur)fotografering och att det är något som ligger mig varmt om hjärtat. Så håll utkik där! Just nu håller jag på att finputsa på det sista.

2 kommentarer till Gästbloggar hos Johnny Buchwald

  1. Johnny Buchwald skriver:

    Minst lika hedrande för mig att du vill vara med på min site! Ska bli kul att läsa!

  2. naturligabilder skriver:

    Jag är faktiskt nöjd med resultatet själv! Ibland drabbas jag av akut skrivkramp, men det fortgick smidigt att slutföra! 🙂

Kommentera

