Över 1500 besök

Sen jag startade den här bloggen för drygt tre veckor sen, den 10 november, har jag haft strax över 1500 besök i bloggen. Det känns väldigt roligt att det är så många som kikar in här, även om statistikräknaren naturligtvis räknar samtliga träffar från alla IP-adresser – så det är ju inte unika träffar. Tack till alla er som kikar in här och läser och kommenterar, det är väldigt uppskattat!

statistik

5 kommentarer till Över 1500 besök

  1. mojje skriver:

    Jag är ständigt återkommande till din blogg, det är fart på den och det är roligt! Uppdateras med både bra text och fina bilder. -Fortsätt!
    Morgan

  2. naturligabilder skriver:

    Tack detsamma Morgan! 🙂

  3. Nöjet är helt på min sida för du skriver ned så mycket tips och trix om fotografering och man blir verkligen sugen på att prova nya saker varje gång man tittar in här..

    mvh // Johannes

  4. naturligabilder skriver:

    Vad kul Johannes! 🙂

  5. Johnny Buchwald skriver:

    Det är riktigt bra…glad för din skull! Det här är en riktigt bra blogg och jag är här varje dag och läser, så det är kul att det går bra!

Kommentera

