Månadens bild i kategorin ”Nature Art”

Precis som brukligt i början på varje månad så presenterades ”Månadens bild” för november på NaturfotoForum. Det är alltid så spännande och man bara går och väntar på att få se vilka bilder som blev utvalda och alltid lika trevligt att beskåda skaran av bilder. Extra roligt är det naturligtvis också att själv få med sin bild, det känns alltid lite hedrande och som en slags positiv ”feedback”. Min bild ”Ismönster” blev vald i kategorin Nature Art vilket känns väldigt roligt! Såhär ser den ut.

imgp7927_800

7 Responses to Månadens bild i kategorin ”Nature Art”

  1. mojje skriver:

    Läcker bild härlig färgton och ett spännande mönster som ser ut som ett tecken för något. Jag tänker verkligen till när jag tittar på denna bild.
    Morgan

  2. Den är ganska unik. Jag kan ha svårt för isbilder normalt men denna är något speciellt med. Så enkel men ändå så avancerad. Jag har nog kommenterat den ett par gånger förut men den är ju faktiskt så ”svordom” bra!!!

    mvh // Johannes

  3. naturligabilder skriver:

    Tack för era ord. 🙂
    Jag tycker också mönstret är spännande, det är något med de olika cirklarna liksom. Små stora, sitter ihop o.s.v.

  4. Johnny Buchwald skriver:

    Kul…alltid roligt med lite uppmärksamhet. Bra bild också. Nu har ju jag en hel del livlig fantasi, men det första som slog mig var ”tennis”. Kolla igen och se om ni kan tänka lite skruvat som jag, hehe.

  5. naturligabilder skriver:

    Johnny: Haha! Huvudet där uppe och racket därnere med den lilla bollen? 😀 Bra fantasi och bra sett! 😀

  6. Steff skriver:

    Grattis! Läcker bild…var inne på tennis här med! 😉

  7. naturligabilder skriver:

    Tack Steff. 🙂
    Nu ser jag bilden på ett helt annat sätt, och kommer förmodligen alltid göra. 🙂
    Kroppen går ut där till vänster och det ser ut som att tennisspelaren slänger sig efter bollen. 😀

Kommentera

