En liten minne-pinne från NaturfotoForum

Idag fick jag mitt USB-minne i NaturfotoForum-utförande. Janne har fixat så att medlemmarna kan köpa såna för 100 kr. Den går att färsta vid nyckelring och har ett utrymme på 2 GB. Härligt slimmad också. Beställ en du också vettja, passa på medan de finns kvar! Om de blir väldigt populära så är det inte omöjligt att Janne beställer fler, den som lever får se. Klicka här för mer information om hur du beställer!

nffminne

4 kommentarer till En liten minne-pinne från NaturfotoForum

  1. mojje skriver:

    Ja, det ser ut som fina grejer!
    Bara ut och fylla dom med bilder…🙂
    Morgan

  2. naturligabilder skriver:

    Hehe, jag lär bara använda den till dokument. Men den var så läcker att jag var tvungen att skaffa en.😀

  3. Johnny Buchwald skriver:

    Hade nog gjort en beställning om de var lite större. 2GB är lite lite för mig. Jag skulle behöva ett USB-Minne, men vill nog ha minst 8GB, gärna 16.

  4. naturligabilder skriver:

    Johnny: Det var värst.😀 MEn det är klart, överför man stora mängder filer ofta så kan det ju vara bättre med ett stort. Jag har en hårdslimmad extern hårddisk på 160 gb för säker lagring av bilder, backup. Men jag använder bara en dator så jag behöver inte flytta över filer och sådär.🙂

Kommentera

