Vart kommer alla besökare ifrån?

Idag har min bloggstatistik skjutit i höjden, från ett genomsnitt runt hundra besökare om dagen till – över 260 st. Ungefär 40 st kommer från Johnny Buchwald efter hans pingback till mitt inlägg om droppfotografering i köket samt ett tiotal från min egen hemsida. Men alltså, man undrar ju verkligen. Roligt iallafall att så många hittar hit. Nedanstående är inte en graf över Stockholmsbörsens index under det glada åttiotalet, utan just från min besöksstatistik. Kom tillbaks imorrn vettja (fast det är ju iofs natt nu!) för då kommer ett inlägg om en annan rolig fototeknik.

statistik

En kommentar till Vart kommer alla besökare ifrån?

  1. Johnny Buchwald skriver:

    Bra….nu börjar det ju hända lite…kul att folk hittar hit, för det är en jäkla bra blogg! Kul att det ramlar in lite folk från mig också!

Kommentera

