Bilden som fick upp mina ögon för naturfotografering

Terje Hellesø har på sin blogg öppnat en ny avdelning som heter ”Önskebilden” och tanken är att man kan maila honom och önska en bild som han ska skriva lite om. Direkt när jag såg det så ville jag önska den bild som fick up mina ögon för naturfotografering. Det var på den tiden som jag fotograferade bilar sporadiskt. En dag surfade jag runt på Fotosidan och såg då den här speciella bilden på hans ”sida” eller avdelning, som han hade när han var aktiv där. Den satte stora intryck på mig. Vet ni vad? Han skrev om just den bilden på sin blogg idag och det var en mäktig känsla att se bilden igen efter så många år. Har tänkt på den i olika sammanhang och det är en bild som verkligen berättar och griper tag i en.

Här kan ni gå in och se och läsa om bilden ”Död gås”.

En kommentar till Bilden som fick upp mina ögon för naturfotografering

  1. Johnny Buchwald skriver:

    Mycket stark bild det där, förstår att den har inspirerat dig!

Kommentera

