Nu har jag också gjort personlighetstestet

Jag har noterat att väldigt många i min bloggosfär har gjort det berömda personlighetstestet och naturligtvis kände jag mig tvungen att göra det också. Jag har sett att många andra fått ”socialarbetare” som exempel på yrken som skulle passa och eftersom jag nu i januari tar socionomexamen och därmed är socialarbetare så borde jag ju givetvis få det som exempel… eller? Nej, faktiskt inte. Men jag är inte så förvånad över resultatet. Har i många sammanhang fått höra att jag kommer bli chef eller skulle passa som chef och sådär, det betvivlar jag inte. Men lite snopet ändå att socialarbetare inte dök upp på testet, tycker jag. 😉

Gör testet du också.

personlighetstest

4 kommentarer till Nu har jag också gjort personlighetstestet

  1. Johnny Buchwald skriver:

    Jag ska vara rebell, så jag ska inte göra testet, hehe! Sen ville jag bara säga att jag nog snart få ta ledigt för att hinna med och läsa allt du skriver här i bloggen. Phu..hehe! Keep up!

  2. naturligabilder skriver:

    Johnny: Hehe jag fick ett ryck här imorse. 😉

  3. Militär alltså….

    YES SIR THANK YOU SIR NO SIR YES SIR GOOD BYE SIR 😀

    mvh // johannes

  4. naturligabilder skriver:

    Bra Johannes, nu vet du vilket förhållningssätt du ska ha gentemot mig. 😉

Kommentera

