Jag antar utmaningen

Karlund har på sin blogg utmanat oss andra. Han vill att vi ska länka till hans inlägg och länka vårt eget inlägg i hans blogg. Poängen är att vi ska sprida lite värme med vårblommor såhär i vinterkylan, så därför får det bli ett par blåsippor från i maj.

blasippor1

8 kommentarer till Jag antar utmaningen

  1. nord67 skriver:

    What a feathery scenery! Love the colours.

  2. Mikael Ewald skriver:

    Trevlig sippbild… Annorlunda komp men mkt snyggt.
    /Micke

  3. Sofie skriver:

    Åh jag läntar tills man kan se dem ute i skogen…

  4. Johnny Buchwald skriver:

    Vacker bild! Får rota fram något jag också!

  5. karlund skriver:

    Tack så mycket Kristofer.
    Det värmer en frusen man.

    Vänligen
    Karlund

  6. Xoda skriver:

    Vårblomma på Lucia…

    En bild av japanskt körsbärsträd i blom. Karlund har en utmaning på sin blogg vilka flera naturfotografer (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10) uppmärksammant, han vill lysa upp vintermörkret med vårblommor. Jag hoppas min bild av blommande körsbärs…

Kommentera

