Stressigt värre!

Just nu är det full fart i min tillvaro och jag gillar det faktiskt! Tycker om när det är mycket på gång och högt tempo, jag vet nämligen att jag ska vara ledig några dagar runt jul så det blir riktigt skönt. Man kan säga att jag inte har några veckodagar numera, alla dagar är som onsdagar med fullt tempo. Någon mysig fredagkväll existerar inte, jag ska fortsätta med min extensiva KAIMeR-konfigurering av intervjupersonerna och sen måste jag sova eftersom jag ska upp och jobba imorrn hela dan. Sen på lördagkväll ska jag försöka klämma in lite vila och på söndag är det som sagt bandfotografering hela dagen. Nästa vecka? Tja, jobba fyra pass plus att jag måste fixa resten av intervjuerna och konfigurationerna. Nedanstående bild är ett annat försök att skapa en känsla av stress och fart. Fyra exponeringar på min kalender tyckte jag funkade bra. Vad tycker du?

stresskalender

4 Responses to Stressigt värre!

  1. vastkustenfoto skriver:

    huga vilken uppstressande bild! nu är det helg och vila…lite iaf! en del att stå i denna helg! bilden blev cool

  2. naturligabilder skriver:

    Det ska vara lite att stå i när det inte är semester. 🙂

  3. mittuniversum skriver:

    Helbra tycker en som bara hamnade på denna sida av en tillf’ällighet och som inte är fotograf. Du har lyckats med att få fram stress eller fart-o-fläktkänslan. Önskar jag kunde greja det själv…

  4. naturligabilder skriver:

    mittuniversum: Kul att du har hittat hit. 🙂

Kommentera

