Min gamla kamera

Jag har ju bara haft min systemkamera Pentax K10D i lite över ett år. Min gamla kamera var en kompaktkamera i systemkamerautförande. Det var en FujiFilm Finepix s5000 som jag fick i studentpresent av mina föräldrar. Det var en riktigt bra kamera, även om det inte går att jämföra med min nuvarande utrustning. Men man kunde skapa bilder med den också. Det har dock varit en otrolig utveckling i mitt fotograferande sen jag skaffade en systemkamera. Jag ska framöver visa lite gamla bilder som jag var oerhört nöjd med för bara 1,5-2 år sedan. Men såhär såg den ut iallafall. jag tog bilden för att använda i säljannonsen när den låg på Tradera för ungefär ett år sedan.

finepix_s5000

4 kommentarer till Min gamla kamera

  1. Fasen vet om det inte är en sådan där min far har…

    Själv körde jag Canon Powershot pro1 som sista kompakt. Ska bli trevligt att se lite gamla bilder..

    mvh // Johannes

  2. Fasen vet om det inte är en sådan där min far har…

    Själv körde jag Canon Powershot pro1 som sista kompakt. Ska bli trevligt att se lite gamla bilder..

    mvh // Johannes

  3. naturligabilder skriver:

    Det kanske var han som köpte min?! 😀

    Hehe. 😉
    Jasså du hade Canon på den tiden du… 😉

  4. Nä han köpte den i Hong Kong….

    Japp Canon var det. Sen blev jag vuxen och förstod meningen med livet..

    mvh // Johannes

Kommentera

