Ur arkivet; Långnos

En bild från i somras när jag precis hade fått min fisheye. Tycker färgerna kontrasterar rätt kul och perspektivet är ju sådär roligt som bara fisheye kan bli…

imgp8663_800

7 kommentarer till Ur arkivet; Långnos

  1. mojje skriver:

    Nu höll jag på att sätta kaffet i wrongstrupen när jag såg denna bild, jag gillar den verkligen. Precis som jag sagt tidigare så gillar jag lite ovanliga porträtt på husdjur och det här är ju ljuvligt! En kanonbild tycker jag på en tjusig modell..🙂
    Morgan

  2. sonjac skriver:

    Djur blir ofta väldigt roliga när man fotar dom med fisheye. Voffen ser ju nästan ut som Scobidoo med sin stora nos (stavning?).😀

  3. naturligabilder skriver:

    Hehe sccoobibobidooo.😀

  4. Sofie skriver:

    Långnos av rasen flasknospinscher!

Kommentera

