Har Pentaxianerna fått limited-spel?

Jag har tidigare berättat om den vita versionen av den enklare systemkameran Pentax K2000. Jag läste på Pentaxforums nyss att K20D kommer i en Limited-version i magnesium… Hehe, ja så stod det. Men man förstod ganska omgående att det var ett kul trick i Photoshop. Frågan är vad som kommer härnäst. Objektiv i Limitedserien förgyllda i guld? Ja, duktiga på Photoshop är en del iallafall.😀 De kunde dock hitta på något roligare än magnesium, för den är ju grymt ful. Då skulle jag hellre ha en i helvitt.

Länk till tråd där det finns en bild

2 kommentarer till Har Pentaxianerna fått limited-spel?

  1. Mattias Wirf skriver:

    Pentaxianer har väl alltid Limited-spel😉

    Nån gång ska jag fortsätta bygga på min Takumar-samling…

  2. naturligabilder skriver:

    Hehe… man undrar vad som kommer härnäst.
    Jag väntar fortfarande på någon modell i grön kamouflering.😀

Kommentera

