Ett paket på posten

present

Igår fick jag ett vadderat kuvert från min pappa (tack!) och där i låg ett litet litet paket och ett litet litet kuvert. Jag fyller ju 23 år på måndag. Mer spännande får det nog inte bli. Ett så litet paket tänker man bara kan vara någon slags smycke eller nåt, men det tror jag inte eftersom den var mindre än så och dessutom var väldigt ojämnt tung. Ungefär som en blybotten med kartong i överdelen eller nåt. Det blir spännande att öppna den på måndag då jag fyller år – för ni trodde väl inte att jag skulle öppna den i förväg? Icke!

Det känns för övrigt jäkligt jobbigt att inte hinna med fotandet nu, men i januari blir det nog bättring på den fronten. Inspirationen finns där, jag längtar verkligen ut, men det är tiden som är faktorn här. På annandagen åker jag upp till Örträsk och där är det riktigt fin och vit vinter jämfört med här i Örnsköldsvik med gråa skogar och isiga vägar.

5 Responses to Ett paket på posten

  1. mojje skriver:

    Spännande med paket och jag får väl säga grattis i förskott då!
    Det är samma för mig, fotandet har inte hunnits med på sista tiden men det blir ändring på det så fort allt julstök avverkats.
    Morgan

  2. Johnny Buchwald skriver:

    Typiskt…mojje var först…..okey grattis i förskott då, hehe! Alltid lika kul med paket!

  3. Johannes Glännman skriver:

    Grattis i förskott på dig gamla sossetant 😀

    mvh // johannes

  4. naturligabilder skriver:

    Tack för de värmande orden Johannes. 😀 8)

Kommentera

