Födelsedagsmiddag?

Nja, det vill jag inte kalla det. Kom hem efter 10,5 timme på jobbet till en tyst lägenhet. Kokade potatis och hällde upp en burk skärgårdssill på en tallrik – mycket gott! Jag är barnsligt förtjust i sill, kan äta bara det till middag. Jag är ingen matfotograf och bilden är av spontankaraktär. Men det lär vara roligt att ljussätta maträtter och bakverk, det ska jag prova nån gång!

imgp9453

9 kommentarer till Födelsedagsmiddag?

  1. mojje skriver:

    Stort GRATTIS till dig min bloggkamrat!🙂
    Hoppas du har haft en bra dag och jag tycker allt att din matbild blev riktigt bra. Jag tycker allt du borde avslöja vad det var i paktetet som du fick häromdagen.🙂
    Morgan

  2. Magnus skriver:

    grattis stoffe…kanske en riktig kamera…NIKON??? hehe

  3. Johnny Buchwald skriver:

    Ja, vem gillar inte sill….hade nog funkat den där tallriken. Ser fram emot julmaten nu, hehe!

  4. SILL ? Ni borde ju bli efterlysta…

    mvh // Johannes

  5. Johnny Buchwald skriver:

    Hehe….nu ska du inte vara sån Johannes….Kristofer, ska vi skicka en burk till honom eller? HaHa!

  6. sonjac skriver:

    Grattis i efterskott, sill är gott😀

Kommentera

