Ja, vad var det nu i det där paketet?

Jag har tidigare skrivit om den present jag fick på posten av min pappa. Innehållet var inget mindre än ett pentax orginalbatteri! Han har verkligen koll på bloggen då jag vid ett tidigare tillfälle skrivit om detta med batterierna. Att ha ett extra är alltid bra, speciellt när det är kallt ute, och dessutom börjar ett av batterierna krackelera – det håller batteritiden allt sämre. När man öppnade på sidan försiktigt så såg man den för mig karaktäristiska Pentax-lådan. Nu är det verkligen fullt upp för övrigt. Julefrid och uppesittarkväll? Nej på första och nja på andra. Nej därför att jag ska jobba hela eftermiddagen och kvällen på julafton. Svaret på den andra frågan om uppesittarkväll nu den 23:e så är svaret njae eftersom det inte är en sådan i vanlig bemärkelse. Uppe tänker jag sitta, men jag har häcken full med min c-uppsats. Så, god jul, ni som kan!😉

presenten

7 kommentarer till Ja, vad var det nu i det där paketet?

  1. När ska du komma överens med den där kaiser så att uppsatsen blir klar😀

    grattis till batteriet. Det kan man aldrig få för många av..

    mvh // johannes

  2. naturligabilder skriver:

    Hehe förhoppningsvis innan den 5e januari eftersom den ska lämnas in då.😉

  3. Janne Arleklint skriver:

    God Jul Kristoffer!
    Batterier är aldrig fel.

  4. Johnny Buchwald skriver:

    Nä, ett extra batteri har aldrig skadat någon….klart bra att ha! Jag har 3 till min kamera och det är klart värdefullt! Grattis igen och God Jul!

  5. karlund skriver:

    Det verkar som du har en förstående far.
    God Jul på dig Kristofer!

    Önskar
    karlund

  6. naturligabilder skriver:

    God jul på er också!

  7. mojje skriver:

    Aha, ett batteri är alltid bra man har ju varit lite nyfiken på vad paketet innehöll!
    Kul att du blev nöjd och hoppas du fick en bra julafton & får en god fortsättning..
    Morgan

Kommentera

