På skoter i skymningen

Bilden får tala för sig själv idag, jag som annars tycker om att skriva mycket kring bilderna. Bilden är på min bror och hans skoter på nära 150 hästkrafter, ungefär dubbelt så kraftig som en ”normal skoter”. Tidigare ägaren använde den som tävlingsskoter. Imorrn blir det nog fler skoterbilder. Kanske lite hopp fotade med fisheye?🙂

imgp9486_800

3 kommentarer till På skoter i skymningen

  1. mojje skriver:

    Att köra skoter måste vara underbart roligt, men 150 häskrafter vore nog för många för mig.🙂
    Tjusig bild som känns stämningsfull!
    Morgan

  2. naturligabilder skriver:

    För mig också mojje! Hehe! Jag lånar brorsans gamla och den har blygsamma men för prepearerad skoterled tillräckliga 38 hk.😀

  3. Johnny Buchwald skriver:

    Ser ju riktigt läckert ut…ser fram emot de där hoppbilderna!

Kommentera

