Ett gammalt ödehus

Det här gamla huset ligger uppe på Aborrtjärnsliden och tills för 5-10 år sedan bodde en äldre man där alldeles ensam. Mitt i vildmarken där vi körde förbi med skotrarna idag. Det syns inte så tydligt på bilden, men jag gillar husnurmet ”1” på huset. Det beror på att det är det enda huset där. Notera också den lilla solcellspanelen på sidan av huset. Jag har lagt på korn för att ge lite gammal känsla.

imgp9575_800

2 kommentarer till Ett gammalt ödehus

  1. Bilden är alldeles för tajt för min smak men min oehörda respekt och beundran över folk som lever ensamma i vildmarken gör bilden bättre..

    mvh // johannes

  2. Johnny Buchwald skriver:

    Inne på samma sak som Johannes…men klart coolt ställe!

Kommentera

