En kort tur till Malung

På torsdagmorgon åker jag och sambon till Malung en kortis. Anledningen är att min sambo ska på arbetsintervju där på fredagen så vi åker ner på torsdagen och bor på ett värdshus över natten. Vi startar tidigt och kommer fram vid tretiden till Malung så förhoppningsvis blir det en del gatufotografering i Malung by night. Förresten, Terje och Malin, jag lovar att vinka när vi åker förbi Söderhamn. 😀 Naturligtvis kommer jag blogga från Malung så håll uktik här efter bilder. Mobilt bredband är behändigt minsann. Det är dock ett par dagar kvar innan jag åker och idag har jag varit i Umeå hela dagen på opponering. 06.30 åkte vi hemifrån och jag kom tillbaka för en stund sen, det drog ut på tiden minsann.

3 kommentarer till En kort tur till Malung

  1. I Malung har jag varit 🙂 När man åker från Lidköping där jag bor så åker man raka vägen till Malung, där tar man vänster och åker sedan på den vägen tills man kommer till Fulufjället. Det är inte så långt, du kanske skulle ta och ta lite semester och dra förbi där så man får se hur det ser ut på vintern 😀

    Om jag inte minns fel så fanns det en hiskeligt massa skinn och pälsaffärer i Malung men man såg inte många av den mänskliga arten 🙂

    mvh // johannes

  2. mojje skriver:

    Trevlig resa och hoppas att intervjun går bra!
    Självklart väntar jag redan på bilder från Malung by night, jag har varit där en gång och det var ganska fint helt klart.
    Morgan

  3. naturligabilder skriver:

    Jasså det är så pass. 🙂 Jag har inte råd att vara ledig, jag kanske behövs på jobbet men när man är vikarie måste man vara tillgänglig jämt. Men alltså jag kommer helt klart göra någon slags rundtur i Sverige och hälsa på alla trevliga forumvänner. 🙂 Det blir fullt möjligt sen när jag får fast jobb, när det nu blir.

Kommentera

