Hemma igen

För en liten stund sedan kom vi hem igen efter snabbvisiten i Malung. Ett trevligt litet samhälle med skinnaffärer i varje gathörn. Framöver kommer jag posta diverse bilder därifrån, det är en del att gå igenom. Det blir också extra mycket när man fotar sånt man inte är lika van vid, typ gatufotografering. Bilden är tagen vid tågstationen.

imgp0241_450

6 kommentarer till Hemma igen

  1. Ser ut att vara dåligt med snö där…. Hur var vädret egentligen ?

    Nu måste jag sova, för jag ska upp och hjälpa far med flytt imorgon väldigt tidigt… och nu är det väldigt sent.. så.. God natt😀

    mvh // johannes

    • naturligabilder skriver:

      Idag var jag ute i 15 minus mitt på dagen i Malung. Spegeln frös fast vid ett tillfälle, men det berodde på en del saker. Bl.a. dåligt batteri samt många exponeringen after varandra med typ 1/10 sekund… Varm slutare och spegel möter iskall luft.. trögt… dåliga batterier och så frös den fast. Men det gick bra när jag satte i ett nytt.🙂

      Annars har det varit kallt och klart… lite snö på gräsmattorna.

  2. sonjac skriver:

    Inga tåg?😉

  3. mojje skriver:

    Malung är faktiskt ingen höjdare, jag tyckte det var lite konstigt ställe när jag var där…men som du säger skinnkläder osv fanns ju att köpa.🙂 Jag hoppas ni blev nöjda med trippen iaf!
    Morgan

Kommentera

