”Ett porträtt över Malung”, Pizzeria Malung

Vid tillfället när denna bild togs fastnade spegeln i kameran i uppfällt läge. Jag tror det var en kombination av sträng kyla, (och därmed) dåliga batterier samt många exponeringar efter varandra på 1/10 ungefär. Slutaren börjar ju bli varm då och är det så kallt kanske det blir kondens eller nåt och spegeln ville inte fälla ner. Men det löste sig när jag satte i det nya batteriet som var fickljummet. En del kalalr sneda bilder för effektsökeri och det är det väl till viss del, men mest experimentlusta. Jag har låtit linjen vid trottoaren bli rak och bilen har jag där för lite energi.

imgp0257_800

5 kommentarer till ”Ett porträtt över Malung”, Pizzeria Malung

  1. Johnny Buchwald skriver:

    Fortsatt snyggt Kristofer! Du kanske skulle samla ihop det här bildmaterialet sen och göra en liten utställning online eller liknande. Tror att bilderna kommer att bli ännu bättre tillsammans.

  2. mojje skriver:

    Den här bilden känns perfekt för mig! Mycket bra!
    Morgan

  3. Jag är inte mycket för sneda bilder men ibland fungerar det och detta är en sådan bild… Åt du någon pizza ?

    mvh // johannes

Kommentera

