”Ett porträtt över Malung”, Utanför väntsalen

Denna bild är också från tågstationen och alla element jag ville få med i bilden kunde man fota ur alla möjliga vinklar, men i denna hittade jag rätt med sådant som är karaktäristiskt för tågstationer på mindre orter. Två väntsal-skyltar, en klocka, busshållplatsskylt o.s.v. Jag ville få en skylt ganska nära betraktaren men ändå inte ivägen för resten av ”landskapet”. Har jag hittat rätt tycker ni?

imgp0246_800

3 kommentarer till ”Ett porträtt över Malung”, Utanför väntsalen

  1. Det var mycket att titta på här, jag tycker du har fångat småstadskänslan mycket bra här….

    mvh // Johannes

  2. Mikael Ewald skriver:

    Jag tycker också att du fångat det hela bra.
    Tycker dock att dom två bilarna i bakgrunden sänker betyget en hel del, tyvärr.. Utan dom hade det varit en toppenbild..tycker jag..
    //Micke

Kommentera

