”Idag för ett år sedan” – Sidsjöbäcken, Sundsvall

Jag sorterar alltid mina bilder i datummappar och det är roligt att gå tillbaka nu när det är 2009 och titta vad man gjorde för ett år sedan, på samma datum. Den 27 januari förra året var jag i Sundsvall då min sambo hade praktik, det var en lrödag och jag gick ut tidigt på morgonen för att fota Sidsjöbäcken i vinterskrud. Jag visar upp en av bilderna som jag är väldigt nöjd med.

backstenar

3 kommentarer till ”Idag för ett år sedan” – Sidsjöbäcken, Sundsvall

  1. Japps…

    I min bildmapp finns det tex en Mapp för 2008 där allt från 2008 är samlat och där kan man tex hitta en mapp med namnet: Hunneberg 2008-05-28 där alla bilder från den utflykten finns….

    Tycker du lyckats bra med den bilden…. Snyggt flow och intressanta isformer…

    mvh // Johannes…

  2. mojje skriver:

    En bild du absolut ska vara nöjd med. Jag tycker allt du kan bjuda på lite mera bilder från den där mappen.🙂
    Morgan

Kommentera

