Äntligen i skogen

Det känns som det flera veckor sedan jag var i skogen ordentligt och det var så skönt att gå ut idag i minusgrader och sol med snöigt landskap under fötterna. Dock måste jag säga att jag redan är urless på vinter, den ”fina” snön inspirerar mig inte längre som det gjorde i början, det går fort över. Men om två månader är det april, det går undan må jag säga. Fick måla en bild idag på ett ställe jag ofta återkommer till. Vitbalans inställt på dagsljus för att få fram en lite blåare ton.

imgp0846_500

3 kommentarer till Äntligen i skogen

  1. Johnny Buchwald skriver:

    Riktigt härliga färger i den Kristofer….supercool. Har inte varit ute på riktigt länge nu och det känns verkligen. Måste bara ta mig ut någon dag!

    • naturligabilder skriver:

      Tack pojkar!
      Jo, alltså den här veckan är det helt fullspäckat, ibland är det lite väl mycket annat! Men så är det när man vikarierar, man måste ta så mycekt som möjligt, vet inte när man får jobba igen!

  2. mojje skriver:

    Det blev en vacker ”målning”, även jag längtar ut till naturen. Det blir inte att man hinner vara ute så mycket som man vill under årets mörka månader. Men helgen som kommer nu har jag bokat in för foto iaf en dag.
    Morgan

Kommentera

