Gävle på G

Imorgon åker jag till Gävle på anställningsintervju. Det gäller en tjänst som socialsekreterare på ungdomsenheten i Gävle kommun. Bussen går 7.40 till Sundsvall och därifrån är det tåg raka vägen till Gävle – det går ganska snabbt egentligen men man kommer vara rätt sliten när man kommer hem igen på kvällen. Intervjun är kl 13.00 och tåget hem går vid 15.57 så förhoppningsvis har jag en stund att vandra runt och fota lite i Gävle på eftermiddagen. Då kommer min nya väska väl till pass då jag bara har ett eller två objektiv med mig. Förhoppningsvis dyker det upp någon bild sent på kvällen imorrn då jag är hemma. Sen är resten av veckan fylld med jobb och helgen dessutom delad tur, 7.30 – 21.30. Jag kommer vara ganska sliten, speciellt eftersom jag måste gå till jobbet både lördag och söndag då inga bussar går dem tiderna. Det är 7 km enkel väg och kanske 10-15 minusgrader. Det blir ett äventyr det.🙂 Bra för konditionen dock!

4 kommentarer till Gävle på G

  1. mojje skriver:

    Då håller jag en tumme på att intervjun går bra, det låter som ett spännande jobb.
    Morgan

  2. Johnny Buchwald skriver:

    Blir väl lite ont om tid…men annars hade ju Dragon Gate varit något att kolla när du ändå är där uppe. http://www.johnnybuchwald.com/?p=137

    Lycka till med intervjun!

  3. Steff skriver:

    Tummar hålls!

Kommentera

