Några bilder från Gävle

För en stund sedan kom jag hem från Gävle. Jäklar vad skönt det är att åka tåg med SJ! Det är iallafall min (ringa) erfarenhet, trots att jag bara åkt ett par gånger. Bra service, trevlig personal, bekväma tåg… ja, det funkade kanon. Vad det gäller anställningsintervjun så gick väl den okej, men för att vara den första ”riktiga” jag någonsin varit på måste jag säga att det gick bra. Nästa vecka skulle de höra av sig, jag ingjuter dock inga större förhoppningar, då blir man bara besviken i onödan! Efteråt fick jag tid att gå runt och bekanta mig lite med Gävle och några bilder blev det, här ser ni några. Bilderna är inte lika genomtänkta som från Malung förstås och så är det synd på det begränsade formatet. Men det får la’ duga! (Som herr Buchwald säkert skulle säga?! :D).

imgp0870_500

imgp0878_500

imgp0885_500

3 kommentarer till Några bilder från Gävle

  1. Johnny Buchwald skriver:

    Ja, de får la änna de! Hehe! Nä, men där gjorde du inte bort dig….blev ju bra. Ser ju inte ut att ha varit något höjdarväder visserligen. Men vi får hoppas att det blir ljusare på jobbfronten. Håller tummarna!

  2. sonjac skriver:

    Ha! ha! Kul att läsa att någon inte klagar på tågen. Oftast läser man att det är förseningar, ingen info, otrevlig personal, smutsiga vagnar och dålig mat😉

Kommentera

