En utmaning

Jag har fått en utmaning från Janne.

Det hela går ut på att skriva sju personlig sanningar om sig själv och nedan följer reglerna. Jag väljer dock att stryka några punkter i reglerna då många av de jag tänkt utmana redan fått en, jag gillar inte att sprida kedjesaker på nätet.🙂

REGLER

1. Länka till den som utmanade dig.

2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.

4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

MINA SANNINGAR

1. Jag kan böja tummen på vänsterhanden i 180 gradig vinkel när handflatan är i rak linje.

2. Jag spelar både gitarr och piano och är helt självlärd, en del tycker också att jag sjunger väldigt bra, iallafall för några år sedan när jag höll igång.

3. Under gymnasietiden hade jag tidvis en liten mohikan på huvudet (rakat på huvudet förutom en sträng i mitten).

4. Jag kan obehindrat spela gitarr medan jag håller den bakom huvudet över axeln och upp och ner vilket kan ha oväntade underhållningseffekter.

5. Jag har en närmast en tvångsmässig idé om att skriva minst ett blogginlägg om dagen.

6. Jag tycker att Patrik Isaksson är en fantastiskt bra musiker.

7. Jag ogillar starkt kedjeliknande företeelser på nätet, men är för snäll för att avstå.😉

2 kommentarer till En utmaning

  1. Magnus skriver:

    Va! coolt att du kan lira gura bakom huvudet! varför spelar du inte längre??

Kommentera

