En riktigt bra låt

Idag på radion hörde jag en riktigt bra låt av Lars Winnerbäck som heter ”Ingen Soldat”. Sökte lite på google och hittade detta på SVT Play, jag rerkommenderar dig verkligen att kolla in denna livespelning. Besviken på mig själv som inte hört låten som ju är tre år gammal tydligen! Den är alltså så bra att jag måste rekommendera den här även fast det är en fotoblogg.

Länk till videon.

2 kommentarer till En riktigt bra låt

  1. Lars är för mig en stor idol. Det bästa jag har av han är liveinspelningen från Linköping. Kan faktiskt inte komma på någon dålig låt av han…

    Så grymt bra !!!

    mvh // Johannes

Kommentera

