Vinterfiske

Den här bilden togs 16 februari förra året då jag träffade en bekant på ett oväntat ställe, han var där ochc fiskade med en kompis. Då tog jag den här bilden.

haspelrulle

5 kommentarer till Vinterfiske

  1. mojje skriver:

    Den här var läcker tycker jag, bra produktfoto ju! Jag blir lite sugen på att börja fiska igen, men jag har fått upp ögonen för flugfiske eftersom jag har en kompis som sysslar mycket med det. Kanske jag gör ett försök under året. Hursomhelst jag gillar din bild!
    Morgan

  2. Johnny Buchwald skriver:

    Tänkte många gånger att jag skulle ge mig i ”kast” med det här med fiske. Jo, där fick jag till det. Skön bild…skulle dock valt ett aningen längre skärpedjup för att få även spöt skarpt.

  3. vastkustenfoto skriver:

    coll bild och jag blev fiskesugen nu minsann

Kommentera

