Begraven i snön

Jag vet inte vad den är växten heter, men de är ganska höga och ni känner säkert igen själva pistillerna. De brukar vara knastertorra på höst och vinter. Det var iallafall snö upp till midjan som jag pulsade genom för att finna denna – det var nåt sånt här jag sökte alltså. Jobbade en del med motljus och skärpedjupet, hittade rätt och konverterade till svartvitt sen i datorn. Den är tagen med mitt Sigma 105 macro – det var ett tag sen jag använde den!

imgp1151_800

4 kommentarer till Begraven i snön

  1. emmy skriver:

    kanske tänker på hundkex?

  2. mojje skriver:

    Mycket fin bild tycker jag, macro har jag alltid gillat. Den här passar bra i svartvitt också.
    Morgan

Kommentera

