Stela fingrar i 20 minusgrader

Idag tänkte jag att jag skulle vänta till eftermiddagen när solen börjar sänka sig, eftersom det var strålande klart imorse och på förmiddagen. Men sen mulnade det på så tji fick jag, gråvädret fick jag stå ut med. Bilden nedan är jag ganska nöjd med, ett försök att skapa smygkänsla med en frusenväxtdel, inne i en snöig buske. Jag har jobbat mycket med förgrundens oskärpa här så det var en del trixande innan jag hittade den bländare som passade.

imgp1189_800

3 kommentarer till Stela fingrar i 20 minusgrader

  1. mojje skriver:

    Vädrets makter kan vi inte råda över och tur är väl det för det skulle säkerligen bli enformiga prognoser då.🙂 Hursomhelst tycker jag att ditt trixande för att få fram denna bild gav resultat och ett resultat som jag tycker blev väldigt bra. -Jag gillar bilden!
    Morgan

  2. Johnny Buchwald skriver:

    Får hålla med mojje här, blev helt klart lyckat. Man förstår hur du tänkt när man tittar på bilden. Väder…ja, det har börjar bli lite kallare nu…helgen kanske kan bjuda på något trevligt om man nu hinner med i och med fotomässan!

Kommentera

