Jag har fått jobb!

Den 2 mars börjar jag på Arbetsförmedlingen och det känns väldigt roligt! Jag fick erbjudande om att jobba i Gävle också, på socialtjänsten, men nu kan jag bo kvar i stan och jobba med arbetsmarknadsfrågor som jag fördjupat mig i. Tjänsten som jobbcoach är heltid och pågår fram till årsskiftet.

Jag har haft problem med att logga in på bloggen och det är därför jag inte kunnat skriva igår. Jag lägger upp en bild som jag tog när jag stod och lagade mat, det är poå glasburken med makaroner och konverterad till svartvitt. Taget med kitobjektiet 18-55 på ISO 1600.

imgp1399_500

7 kommentarer till Jag har fått jobb!

  1. Fredrik skriver:

    Grattis till jobbet!🙂

  2. Steff skriver:

    Grattis till jobbet!!😀

  3. Magnus Sjödin skriver:

    Stort grattis till ditt jobb, och tack för en trevlig och givande blogg. Att vi får behålla dig i Ö-vik ett tag framöver känns bra.

    Trevlig helg!

    //Magnus

  4. sonjac skriver:

    Grattis till jobbet. Vad skönt att få det hemmavid🙂

  5. Mikael Ewald skriver:

    Grattis o lycka till!!:)

  6. naturligabilder skriver:

    Tack!
    Sonja, jodå det känns väldigt skönt!

Kommentera

