Vårljuset

Nu känns det som vårljuset börjar komma till de norra delarna av Sverige. Den värmde riktigt skönt idag. Jag hade fisheyen med mig när jag hade några ärenden inne i stan och när jag gick bredvid de här höga träden bakom båtklubben ville jag få med ”allt” – det får man nämligen med 10mm fisheye.🙂

imgp1415_450

2 kommentarer till Vårljuset

  1. mojje skriver:

    Ja, det där objektivet tar sannerligen med ”allt”. Det verkar vara ett roligt objektiv kanske jag investerar i ett under året. Härligt att man börjar märka av ljuset tycker jag.
    Morgan

    • naturligabilder skriver:

      Det tycker jag!😀
      Mycket roligt och kreativt objektiv att leka med… Om man är nånstans och tänker: ”Vilket trist ställe, här finns ju inga motiv” så tar man upp fisheyen och då blir det fart.😀

Kommentera

