På tåget mellan Sundsvall och Gävle

Just nu sitter jag på tåget mellan Sundsvall och Gävle. Jag kan bertta att bussens växellåda la av i Härnösand och vi fick alltså åka taxi, men det tog ju ett tag innan den kom så det blev mäkta stressigt då de flesta skulle med anslutande tåg mot Gävle och Stockholm – men den fantastiska taxichauffören lyckades köra så vi hann precis och då ska man komma ihåg att det var snkaos och massa plogbilar som stoppa upp trafikflödet.

Jag har precis köpt kaffe, macka och juice så det ser jag fram emot att avnjuta medan jag surfar runt på bloggar och NFF.🙂 Mobilt bredband är härligt, då slipper jsg också pynta för SJs trådlösa nätverk.

2 kommentarer till På tåget mellan Sundsvall och Gävle

  1. Hoppas det går bra och att du inte får en lika stressig hemfärd… Det är inget vidare att ha brottom i snöoväder för man brukar inte se så värst mycket när man kör då…

    Tur att allt gick väl..

    mvh // johannes

Kommentera

