Hemma igen

Några av er kanske undrar varför bloggen stått stilla i en veckas tid? Jag har nämligen varit på kurs i Stockholm hela veckan, och helgen har ägnats åt att träffa barndomsvänner och därmed också ”resa tillbaka” till mitt uppväxtområde Akalla i norra Stockholm. En intensiv vecka, men väldigt trevligt. Helgen var också väldigt trevlig naturligtvis, men det är synd att man hinner så lite, det krävs mer än en helg att återta 3 års frånvaro. Nu ska jag få snurr på bloggen igen och det känns väldigt skönt att vara hemma igen. Bilden här nedanför visar hur det ser ut idag där jag växte upp, porten med 28:an där till höger har man gått in och ut ur många gånger. Fotat med fisheye på 10 mm.

mariehamnsgatan

3 kommentarer till Hemma igen

  1. Det var säkerligen skönt att komma hem. Kul att det har varit fullspäckat så att du han med så mycket som möjligt på veckan…

    Ska bli trevligt att börja läsa här igen efter en veckas frånvaro och nu kommer nog våren snart😀

    mvh // Johannes

  2. Steff skriver:

    Tjena…har undrat lite det har jag men det var ingen fara skrev du på NFF så…men kul att du is back…nu blir det som vanligt då igen lr..?
    Hoppas jag!

Kommentera

