Semesterplaner

I år blir det förhoppningsvis Grövelsjöfjällen och det i mitten av augusti. Man börjar längta rejält nu när man tittar tillbaka på bilder (från Hemavan). Tänka sig, att jag ska ha min första ”riktiga” semester. Tidigare har jag ju varit tvungen att ta ledigt och på så sätt avstå från pengar, men nu blir det som sagt semester på riktigt, känns skönt. Imorgon ska jag på 25-årskalas men hoppas förutom det hinna ut och fotografera lite, jag hoppas på klart och fint väder. Vi får väl se vad som händer! Bilden nedan? Utanför stugan i Hemavan. Fisheye naturligtvis!

imgp9851_800

2 kommentarer till Semesterplaner

  1. Sofie skriver:

    Åh vilken tur att Z inte kan se den bilden annars skulle ha bli helt deppig när han minns hur skönt han hade det där och tittar ut och ser all snö…

  2. Johannes Glännman skriver:

    Ser ut som en idyll trots man inte ser så mycket🙂

    Hoppas på en bra förstasemester..

    mvh // Johannes

Kommentera

