Får vi aldrig vår häruppe?

Ute är det visserligen milt, men vi har massor av snö och vägarna som var torra och fina nu i veckan har nu en massa snömodd på sig och det är grått ute, riktigt trist väder. Jag vill sitta i blåsippebacken och dricka kaffe och lyssna på fåglarna, men nu vill man mest sitta inne. Nålväl, jag har satt upp två av mina bilder på väggen. Får se om jag byter ut bilderna, men jag ska känna efter lite.

tavlor

8 kommentarer till Får vi aldrig vår häruppe?

  1. Snyggt, lite annorlunda med en liggande och en stående men det blev ju kanon. Soffan ser skön ut också😀

    Jasså har ni inte fått blåsippor, insekter, fjärilar och andra vårtecken än ?😀

    mvh // Johannes

  2. naturligabilder skriver:

    Nej Johannes det har vi inte, så sluta fråga.😉

    Det dröjer väl till maj eller nåt!!!!😦

  3. Sofie skriver:

    Blev ju jättefint! nåra sippor har vi inte heller fått än men massor av fjärilar!

  4. sonjac skriver:

    Det där är ett bra sätt att känna efter om en/två bilder fungerar i längden. Rätt snart känner man om dom är ok eller om man ledsnar på dom. Jag gör sådär lite då och då själv för att känna efter.

  5. Johnny Buchwald skriver:

    Snyggt! De där kan du nog låta hänga, bra!

  6. Leonard skriver:

    Jäklar vad snygga tavlor! Passar mycket bra tycker jag =)

Kommentera

