Provocerande bilduttryck? (Du och jag)

Är det här bra på något sätt? Jag tyckte det passade deras stil + att de vandrade i någon slags egen dvala. Alltså ännu en på temat ”Du och jag”.

duchjag_smedjebacken

One Response to Provocerande bilduttryck? (Du och jag)

  1. mojje skriver:

    En svår bild detta, personligen tycker jag nog att den är lite för ljus(utfrätt) vid hans vänstra arm. Kanske den skulle varit bättre i färg men det är ju smaksak. Hursomhelst är det en bild med känsla tycker jag!
    Morgan

Kommentera

