En lite mer normal version

Den här är betydligt mer lättsmält, eller vad säger ni? Tyvärr utfrätt på armen, inte mycket att göra egentligen. Men det är ju ögonblicksbilder vi pratar om, och dagsljus! När det gäller bildkommunikationen tycker jag fötternas placering är klockren – det är verkligen ”Du och jag”.

imgp1968_450

6 kommentarer till En lite mer normal version

  1. Jag tänkte inte så mycket på armen faktiskt. Det är sånt som händer i den digitala världen. Personligen gillade jag den här versionen bättre. Känslan i fotot är lysande!

  2. mojje skriver:

    Mycket bättre version enligt mig, jag gillar bilden den känns varm och mysig.
    Morgan

  3. Janne Arleklint skriver:

    Jämfört med den mer utfrätta versionen så gillar jag denna bättre.

    Ett trick som leder till en större koncentration på paret är att korta skärpedjupet.

  4. Tomas skriver:

    Tjena, det är jag som är karln på bilden. En bekant hittade av en slump bilden och visade den för oss. Vill bara säga att vi tycker båda att den blev jättebra=)
    Tack för det

    //Tomas

Kommentera

