Den vågade fotografen

Vad gör man inte för lite intressanta bilder med närvaro och känsla? Tja, många av mina ”kollegor” ligger flera dygn i gömsle med fukt, ledvärk, trötthet etc. Det är ett märkligt släkte, fotograferna. I lördags vågade jag på mig något nytt, jag låter bilderna tala för sig själv. Bilderna ska ses som en slags kronologisk ordningsföljd.😀 Vill man få vidvinkelperspektiv får man helt enkelt offra sig lite.

imgp2277_beskuren_450

imgp2278_450

imgp2279_450

dsc07176

9 kommentarer till Den vågade fotografen

  1. Fredrik skriver:

    Ha ha, du får ursäkta, men det där lockade till skratt (men jag gissar att det var meningen). Minen på sista bilden (framförallt i kombination med bilden innan) är otroligt talande🙂

    • naturligabilder skriver:

      Hehehe ja.😀 Det var rätt kul faktiskt. Det är bra att ha optik man inte är så rädd om (kitoptik som finns på tradera för 400 typ). Kameran klarar ju sig eftersom den är vattenskyddad och dessutom en plastpåse på utsidan.🙂

  2. mojje skriver:

    Bra bildserie och extra bra blir det när föraren ler på andra bilden. Fast jag hade nog också gjort det iofs…🙂
    Morgan

  3. Robert skriver:

    Du använde Pentax va?

    Fy fasiken vad jag blev skraj en stund för kamerans skull.🙂

  4. schonfoto skriver:

    He he hoppas att det var värt besväret. Ser blött ut, tur att det finns vågade fotografer…🙂

    Mvh, Jörgen

    • naturligabilder skriver:

      Robert: Ja, det stämmer. Men det kommer ju snart en ny Pentax, så den ”gamla” kan jag vara lite mer vågad med.😉

      Jörgen: Det blev faktiskt ingen riktigt bra bild av just den serien.😀 Men riktigt kul var det!

  5. Amitai skriver:

    Respekt åt en kamerakille som vågar SATSA lite för att få bra bilder!😉

  6. Karlund skriver:

    Underbart!
    Jag håller med ”Amitai”.
    (Vill se fler liknande)
    Vänligen
    Karlund

Kommentera

