Uppdraget slutfört, cirkeln är sluten

Ni kanske minns att jag var och plåtade ett band för kommande skivsläpp? (Här kan ni läsa annars) Ja, nu släpps skivan snart. Jag har fått mitt förhandsexemplar på posten och konstaterar att bilderna är mycket väl använda, designern har gjort det riktigt bra. Mina bilder är med på flera ställen, både i bookleten, baksidan av skivan samt under själva skivan, när man tar bort den alltså. Jag avser att vänta med att visa bilder på hur det blev då officiellt skivsläpp sker 15 maj. Men här en bild från slutet av bookleten, snyggt va?😉

bookletback

9 kommentarer till Uppdraget slutfört, cirkeln är sluten

  1. Johannes Glännman skriver:

    Du ska känna dig stolt. Riktigt roligt ju🙂

    mvh // Johannes

  2. Fredrik skriver:

    Kul! Gratulerar, ska bli spännande att se hur det ser ut, ifall du postar bilder av det efter 15 maj🙂

  3. FredrikB skriver:

    Kul, grattis! Jag har hjälpt kompisar med bilder till ”demoskivor” några gånger genom åren, det är alltid kul att se sina bilder i den typen av sammanhang.🙂

  4. Magnus skriver:

    Riktigt roligt! Grattis Stoffe!

    Mvh
    Magnus

  5. Steff skriver:

    En får gratulera…kul!😀

    Steff

  6. mojje skriver:

    Riktigt kul detta ju…-grattis!
    Morgan

  7. Amitai skriver:

    YAY! Det här skall firas!

Kommentera

