En vacker gitarr – Simon & Patrick

Jag har inte visat upp min relativt nya stålsträngade akustiska gitarr. Mycket vacker kanadensisktillverkad gitarr, av fabrikatet Simon & Patrick, som jag vill visa upp huvudet på. Två olika bildstilar – vad föredrar du? Den andra bilden är tagen med blixtsynk på andraridån. Jag har också riktat blixten olika. I den första bilden så är blixten riktad snett upp i taket för att återföra huvudljuset på själva gitarrhuvudet – i den andra bilden är blixten riktad mer från sidan uppifrån och därför hamnar mer ljus bakom.

IMGP3790_450

IMGP3788_450

3 kommentarer till En vacker gitarr – Simon & Patrick

  1. mojje skriver:

    Jag tycker det är omöjligt att välja. Båda bilderna blev riktigt bra men den översta känns mera stillsam medans den nedre är mera rock! Hursomhelst gillar jag båda bilderna.
    Morgan

  2. Steff skriver:

    1:an – Lite tråkig men fin ändå!
    2:an – Rock´on!! 🙂

Kommentera

