Här är resultatet!

Nu visar jag upp slutresultatet av bandfotograferingen jag genomförde i december med metalbandet Heel till deras nya skiva Chaos and Greed. Omslaget har jag inte varit med och producerat bör jag tillägga, men det kan vara roligt att visa upp ändå för helhetens skull!

heel_front

heel_all

heel_back

Jag kanske är lite barnslig, men det känns faktiskt oerhört spännande att skivan finns på alla stora affärer, Åhlens, CDON, Ginza etc. och eventuellt är det släpp i Japan och Tyskland också. Tänk att alla som handlar ser mina bilder, det är kul. Köp den vettja!😉

5 kommentarer till Här är resultatet!

  1. Johannes Glännman skriver:

    Jag tycker det är otroligt roligt att det gick så bra. Det ska du vara nöjd och stolt över…

    mvh // Johannes

  2. Steff skriver:

    Kul…visst är det härligt å få lite spridning på sina bilder…hoppas du fått lite ersättning också…kanske royalty per såld skiva…vore ju inte dumt med den dealen om de blir stora i Japan tex! 😉

  3. Det ser lysande ut detta. Spektakulära fotografier!

  4. Karlund skriver:

    Kul!!
    Klart du blir barnslig, det måste vara en kick att få se sina bilder så.

    Vänligen
    Karlund

Kommentera

