Jag har köpt en Nikon D60!

Men ni trodde väl inte att jag ska byta system för det?😉 Nej, det är såhär. Janne säljer ju ut två demokameror och eftersom jag visste att en polare funderar på D60 var jag snabb att kontakta honom och efter 15 min var affären i lås. Så, jag har rent teoretiskt köpt en D60 genom att betala pengar till Janne för en sådan kamera, men jag ska inte ha den själv.🙂

2 kommentarer till Jag har köpt en Nikon D60!

  1. Amitai skriver:

    Snize! Vad fick du ge?

Kommentera

