Håller på att uppdatera Galleriet på kristofer-foto.se!

Hemsidan har länge varit i behov av en liten uppdatering och den pågår för fullt nu, bl.a. efter påtryckningar av en viss herre vid namn Conny.😉 Det är kul att gå igenom bilder från i vintras, man ser liksom nya saker. Här nere ser ni mig. Tänk, då visste jag inte att jag några månader senare skulle arbeta i samma byggnad som jag fotar mot på den aktuella bilden. Livet är fullt av överraskningar!

IMGP0155_450

2 kommentarer till Håller på att uppdatera Galleriet på kristofer-foto.se!

  1. sonjac skriver:

    Den här kommer jag ihåg, rolig bild.

  2. Amitai skriver:

    Mäh. Du har ju samma hår som mig!
    Bergstroll unite!

Kommentera

