Är det lättare att se sur ut?

Det tycker jag iallafall! När vi pratar bilder alltså, porträtt. Jag passar nästan bättre med lite bistert uttryck på bild. Men live är jag väldigt glad.😀 I följande bild, också ett självporträtt, har jag underexponerat i kameran för att få fram mörka hudtoner och sedan använt B i RGB-kanalen väldigt mycket. Tycker den passar som underexponerad. Rätt snyggt mot min vita v-ringade också, eller vad säger du?

IMGP4400_450

5 kommentarer till Är det lättare att se sur ut?

  1. Malin Hellesø skriver:

    När jag fotograferar människor så vill jag ha ärlighet. Och det finns där när man inte klistrar på nåt. Jag känner precis som Anders Petersen, jag är inte intresserad av att fotografera människor som ler stort. Visst, det blir nån bild då och då, men då är det spontant leende jag fotograferar, inte ett leende för att kameran finns där.

    Det blir mer ärligt så här. Mer nära. Bra självporträtt.

    //M

  2. Magnus skriver:

    Men duuö! raka dig va!! :-)))))))))) ett bra och rakt på porträtt med själ i!

  3. Magnus skriver:

    jag med….fast av ren lathet🙂

Kommentera

