Personliga självporträtt

Det tog ganska lång tid innan jag började tycka om Malin Hellesøs bilder, de är ganska krävande (i positiv bemärkelse) att titta på och tycka om dem. Bilder som får en att fundera. Bl.a. så är det hennes personliga självporträtt som jag tycker om väldigt mycket. Här nedan ett självporträtt som jag tagit, inspirerat lite av Malins råa stil, får vi väl kalla det. Bilden är en enskild exponering, ISO 400 och f/22.

IMGP4430_450

5 kommentarer till Personliga självporträtt

  1. […] har gjort en tolkning på just mitt sätt att fotografera och den tolkningen kan ses i hans blogg här. Så tack Kristofer för din fina […]

  2. […] jag läser Kristofer Wallmarks fina hyllning till Malins […]

  3. Varja Hellesø skriver:

    Mycket bra skrivet och jag håller verkligen med dig angående Malins bilder.
    Fin tolkning får jag säga!🙂

  4. Mattias Wirf skriver:

    Snyggt jobbat🙂 Tycker det är svårt med självporträtt.

Kommentera

