Teaser inför visningen av mitt projekt

Här kommer en teaser på det projekt jag planerat för en tid sedan och nu genomfört, och håller på att avsluta och strukturera inför ”premiären”. Jag känner mig väldigt nöjd och det ska bli roligt att se reaktionerna, som jag tror kommer att vara både positiva och negativa. Kanske sätter man sitt namn lite på ”spel” då det är ett ganska känsligt ämne. Jag gör det inte för att provocera, det är viktigt att säga redan nu. Jag vill berätta om verkligheten. Inom några veckor får ni veta vad detta handlar om.

teaser

4 kommentarer till Teaser inför visningen av mitt projekt

  1. Fredrik skriver:

    Spännande! 🙂

  2. Vad är detta för hemligt projekt och vilken teaser. Man kan ju inte annat än bli grymt nyfiken :d

    mvh // Johannes

  3. naturligabilder skriver:

    Jag är också spänd! 😀

  4. Amitai skriver:

    Jag blir ju lite nyfiken. Min kära hustru är också KOlossalt nyfiken på vad du åsyftar med rubriken. Har det något med med MUsik att göra? Ingen dör väl av att få vänta så vi får väl vänta, och KOlla vad som dyker upp 😉

Kommentera

